Гарантійне обслуговування SmartEra
Якщо вам не сподобався або не підійшов товар (протягом 14 днів, з моменту покупки), нічого страшного, ми запропонуємо вам інший варіант або зробимо повернення.
Процедура обмін / повернення товару належної якості в SmartEra можлива в тому випадку, якщо збережено товарний вигляд отриманого товару, упаковка ціла, товар в повній працездатності та комплектації, не зняті заводські пломби і ярлики, а також продукт не був в експлуатації.
Згідно статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
Всі повернення розглядаються протягом 7-ми днів з моменту отримання. Грошові кошти будуть зараховані в цей же термін, якщо не порушені основні умови повернення, і комплектація товару. Якщо у нас виникнуть питання, менеджер компанії обов'язково з вами зв'яжеться.
Ніякі претензії не приймаються, якщо замовлення було зроблено післяплатою (тобто з оплатою при отриманні) і на пошті не було розпаковано і перевірено на: